Szkolny banner

Jesteś tutaj:

WYCIECZKA KLAS 3 DO TORUNIA

349
Sprawozdanie z Wycieczki Dnia 22 września 2022 wybraliśmy się na wycieczkę o Torunia..
Miejscem zbiórki o godzinie 5.45 był parking przed budynkiem szkoły. Przypomnieliśmy sobie zasady zachowania i wyruszyliśmy autokarem w daleką podróż . Droga minęła nam bardzo szybko. Na miejscu spotkaliśmy się z naszą Panią przewodnik . Rozpoczęliśmy zwiedzanie. Najpierw zobaczyliśmy Krzywą Wieże , przy której próbowaliśmy stanąć prosto dotykając piętami do muru. Było to wręcz niemożliwe. Oglądając architekturę Torunia udaliśmy się do Planetarium na seans ,, Kolorowy Kosmos". Później udaliśmy się do restauracji w której zjedliśmy pyszny obiad. W czasie wycieczki mieliśmy wolny czas, podczas którego kupiliśmy pamiątki. Ostatnim punktem wycieczki było zwiedzanie Muzeum piernika i warsztaty piernikowe. Nasza wycieczka dobiegła Końca
Zmęczeni ale pełni nowych doświadczeń wróciliśmy do Skrzeszewa . Czekamy z niecierpliwością na kolejna wycieczkę.